Rahsia?? Takpelah.. Kongsi Sikit Jer!



Sebenarnya, tak semua yang terpendam dalam hati  ni saya luahkan di halaman Lelaki Bersayap.. apa yang mampu ditahan, disimpan dalam hati jer.. wahhh!! ayatnya macam merajuk hati je kan.. hahah takdelah.. cuma entri kali ni macam istimewa sikit sebab nak cerita sikit rahsia saya.. eeeuuwwww~

apa rahsia tu?? haha. takdelah.. cuma saya ni sedang memikirkan seseorang.. wahh!! seseorang.. tapi ramai seseorang tu tau.. hah jangan nak gossip pulak! ahaks.. saya rindu ayah saya.. rindu family.. saya rindu insan tersayang seperti kawan2, sahabat handai, saudara mara, kenalan, kekasih hati.. gituhh!! kekasih katanya.. mampu?? hahaha semua kategorilah.. termasuk haiwan2 peliharaan pun!! :p rindu orang jauh.. hummm..

tapi betul la.. saya rindu semua orang yang kenal saya.. kan seronok kalau boleh simpan masa untuk semua orang setiap satunya.. tapi saya percaya orang lain pun macam tu jugak.. kita tak boleh nak bahagikan sangat masa untuk setiap orang kan.. asalkan ingatan tu ada dan saling berhubung sudah cukup baik.. doa menjadi pengiring dalam perhubungan.. InsyaAllah semuanya akan lebih berkat.. :)




P/S: RINDU ZAMAN KANAK-KANAK!! 


Yes!! We Can Grow Up Together!!

1 comment:

Akma said...

rindu kadang2 indah...tapi rindu saya skang sangat sakit sbb dia da tada lagi...god i miss him so much