Hari Minggu Saya??


jika setiap kali hari jumaat pasti ramai yang bersorak gembira kerana akan bercuti pada hari sabtu dan ahad. tapi ada juga mereka yang bekerja pada hari tersebut.. antara mereka yang gigih adalah saya dan rakan2.. haha.. sebab tulah kami ni sentiasa tak mampu nak duduk diam.. ada je program yang akan dijalankan.. jika tak, memang saya sendiri akan cari program :p 

Pada sabtu dan ahad saya dan beberapa rakan sekerja mengadakan bengkel.. ada tiga bengkel yang dijalankan serentak.. wahh gigihkan kami!?? memang benar.. kami sangat gigih. ahaks.. sebaiknya saya dan rakan2 cuba untuk memberikan perkhidmatan terbaik buat semua peserta yang bakal menyertai bengkel tu nanti.. antara bengkel yang saya katakan ni ialah Bengkel Tarian Tradisional, Bengkel Teater dan Bengkel Fotografi.. 

harap semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan.. sememangnya setiap minggu saya dan rakan2 sentiasa sibuk.. huhu.. bukan nak mengeluh tapi bersyukur kerana diberikan peluang untuk berkhidmat kepada semua.. Alhamdulillah.. :) 



P/S: KALAU KEKASIH HATI MAKAN HATI, SURUH DIA MAKAN LAIN PULAK.. JANTUNG KE PARU2 KE.. EH!!


Yes!! We Can Grow Up Together!!

3 comments:

Akma said...

hujung minggu saya pun kat kolej gaks!!!

misz ney.blogspot.com said...

jgn lupa mkn perut skali..hehe..follow awk:)

misz ney.blogspot.com said...

jgn lupa mkn perut skali..hehe..follow awk:)