KURUS DIBULAN PUASA: Berjaya Ke Tak!??

Sebulan puasa kita berpuasa, menahan lapar dan dahaga.. haishh itu yang sering kita dengar sejak dulu lagik.. tapi tau tak sebenarnya aku melantak je tetiap malam.. eh!! lagi bahaya bulan puasa ni kan.. hahahaha.. hancusss.. 

pada awal puasa sempat gak aku menanam harapan kononnya aku akan mengecil.. sedikit la mengecil.. hehehe..  memandangkan aku pon sibuk join program yang akan berlansung lepas raya nanti.. so pada semua boleh la datang menonton ya.. nanti aku bagitau bila dan dimana.. jadi... apa yang pasti adakah aku berjaya untuk mengecilkan badan aku yang gebuss ini?? hahah!!

jadi untuk memastikan projek aku berjaya, aku pon gigih setiap hari pergi buat latihan.. buat macam2 supaya berjaya misi membasmi penambahan berat badan aku ni.. sampai naik hijau muka buat menda tu semua.. hehehe.. macam2 dilakukan termasuklah sessi lipat2 badan segala!! sila rujuk ilustrasi dibawah..


selepas sessi lipat2 badan, aku dan rakan2 akan meneruskan latihan.. banyak lagi kecacatan aku yang perlu diperbaiki.. agak gementar ye.. maklumlah menari dengan orang2 hebat neyh! haha.. so aku pon menerusan kegigihan aku seperti ilustrasi dibawah.. lagiii :p


TAPI!!! tapi aku ade masalah siriyess.. siriyess beb!! hahahah.. masalahnya ialah bila time berbuka puasa je aku akan menikmati segala macam jenis juadah.. kau ader?? hahahah.. lepastuh sambung lagi acara kunyah mengunyah sehingga lah abes.. no komen lah!! so itulah kisah perut aku.. caner lah nak kurus eh!!?



P/S: ABAIKAN ILUSTRASI ITU OKEYH!! =.=


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

3 comments:

norulle said...

hahahahahah...best2...harus punit baca!!!!! kah..kah....chantek lukisan...!

eRa97 said...

ha ha ha..
macam mana nak kurus kalau time berbuka makan banyak.. sia2 jelah buat latihan banyak2..

p/s: cantik lukisan LB ^^...

Anonymous said...

hahah.....niat pose dh xder ker...niat nk kurus je..haha