Tasoh Lake And Love Story

huhu azab jugak aku nak meng-update semua menda yang best sepanjang berada di utara semenanjung Malaysia.. semua ni adelah gambar2 sepanjang berada di tasik tasoh, perlis.. memang menarik view di sana.. hurm tak tau nak cakap ape.. aku pun pertama kali sampai ke sini.. 

tujuan utama kesini adalah untuk sessi outdoor shooting kedua mempelai yang baru je kawen.. tapi aku je yang over shadow kat sini.. huhu nasiblah.. =.=


manusia mane yang tak suka bercutikan.. bila ade peluang bercuti tuh.. hurmm gunakan lah sepenuhnya.. bumi ini dicipta untuk kita terokai.. so apelagi berjalanlah sambil menikmati keindahan alam! kagum aku dengan keindahan alam di negara sendiri.. so aku mengambil kesempatan utk berangan sepuasnya.. hahahah enjoy~


hye.. jom belayar!!

sila tengok ciincin tuh!! makan hati kannn..!!


aku je lar yang posing kat tasik nih!!

aku difahamkan ini mesin sedut air dari dalam tanah.. x sure!







kalau lah boleh... hurmmm

pasangan yang diraikan..









P/S: BERSEDIA UNTUK MENJADI BENGONG SEBAB DA UJUNG BULAN!!



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: