Keluar.. Hujan.. Makan.. Malam..


semalam ingat nak lepak umah je.. tapi ade jemputan makan malam bersama teman pulak. nak tolak rase berat hati. so terima ajelah pelawaan mereka.. tambahan pula hujan rintik2 yang membuatkan aku lagi syok bergulingan diatas katil.. tapi aku gagahkan diri untuk keluar. hanya mengenakan skinny jeans hitam, ber t-shirt biru dan berselipar putih aku sudah cukup selesa untuk bertemu rakan2.. 

tempat yang dijanjikan ialah dapur siam.. hahaha dapur siam!! dari namanya saja da pasti kita tau ianya tentulah menyajikan makanan dari siam.. antara yang wajib ade ialah tomyam!! tapi aku cuma memilih sup ayam sebagai menu makan malm tu. beserta teh halia bagi memanaskan badan yang kian sejuk dek hujan..

perbualan rancak bertamu.. pelbagai cerita dikongsi bersama.. ade cerita seram dan cerita komedi.. semua silih berganti.. dari jauh kedengaran seperti radio yang tak jelas frekuensinya.. maklumlah sekejap kuat sekejap perlahan!!


tibe2 je teringat yang ari khamis neh je da nak bertolak ke perlis.. hahaha makanan laut di kuala perlis nampaknya sudah terbayang di tubir mata!! sabar jelar!! huhu.. perlisss i'm comming!!



P/S: PERLIS.. KEDAH.. REDANG.. MABUL.. (^_^)



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

3 comments:

Lea Isnawi said...

sambal ketam? sedapnya

ryuhazmie said...

sedap.. ini namanya ketam goreng berempah.. murah kat kuala perlis!! boleh pilih ketam mana nak makan.. heheh

hana said...

ketam...
sedapnye..
dh terliur ni..
=D