2 Sahabat 2 Dunia

salam bertemu kembali.. sari berita utama.. seorang lelaki yang mengaku mempunyai dua orang sahabat telah menyatakan hasrat untuk menemukan kedua2 rakannya yang tidak pernah bertemu itu di dalam sebuah majlis.. hahahahahhaha berangan jap!!  tapi itulah kenyataannya.. 


al kisahnya begini.. aku ade dua orang rakan yang juga teman yang juga pendengar masalah, keluhan, luahan, pemberi idea, pencetus semangat dan macam2 lagi.. mereka juga adalah orang yang akan bersama dengan aku setiap kali aku gembira mahupun berduka! wahhh!! tapi siriyess.. aku sayang kat dorang berdua neh! nama mereka ialah emill dan aruel.. :) seorang itu rabbit dan seorang lagi dysebel!! hahahahaha! dan aku hamster :)

Aruel (Dysebel)

Emill (Rabbit)
sebenarnya kami kenal da lama... aku kenal aruel sejak dulu lagi (bunyinye macam aku neh tua sgt!) manakala aku kenal emill pun da lama.. yang menariknya pula ialah kedua2 sahabat aku ni kami bertemu atas kerana program kebudayaan.. aruel di Citrawarna.. dan emill di Sambutan Kemerdekaan!! yang menjadi keunikkannya ialah: kami tidak pernah keluar bertiga bersama sejak dari mula kenal lagi. aku pernah keluar dengan aruel.. aku pernah keluar dengan emill.. dan emill juga pernah keluar dengan aruel.. tapi kami tidak pernah keluar bertiga!!! percaya tak?? aku pun tak percaya!! tapi itulah!!!!!

andai kata diberi peluang, mungkin ini antara yang aku mahukan.. kami diberi masa untuk keluar bersama!! sebab kami ni seperti adik beradik yang memang lah lain dari yang lain.. kalau korang nak tau hobi kami ialah ber"pillow talk" hahahahah.. gossip adalah rencah dalam perbualan.. dan aktiviti gile2 pun adalah kegemaran! dan pasti setiap pertemuan tuh mesti ada jugak part airmata dan luahan hati (itu biasanya dibuat ketika sessi pillow talk) walaupun kat kedai makan atau kopitiam sajerrr~

hahahahahah!! aku percaya korang jugak ade kawan yang rapat kan!? mesti jugak korang ade kenangan manis atau giler takkan lupa dengan kawan2 kan?? cuba fikirkan siapa yang pernah menangis bersama2 korang?? hahahaha.. try terus sms dia.. :)

nak tau kisah geng2 giler aku yang lain?? tunggu kisah seterusnya..


p/s : geng2 mase duduk kat asrama dulu lagi giler!!! 



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

2 comments:

..hizamirahim.. said...

wah.
dyesebel tu ape?
siriyes tak tahu ni.

Ryu Hazmie said...

dysebel tu ikan duyung :p