Selamat Tinggal Kenangan Selamat Datang Harapan

Semua yang berlaku telah pun berlalu.. syukur Alhamdulillah kerana diberi kesempatan untuk aku menulis pada hari ini.. eeeuuuww.. da macam nak tulis surat cinta pulak... wakawaka! 

maka tibalah hari terakhir 2010.. tahun yang penuh dengan kisah suka dan duka.. semuanya mengajar kita erti kehidupan.. pengalaman yang kita perolehi jangan disia-siakan yer.. so nikmati hidup ini.. marilah sama-sama meningkatkan prestasi diri.. bak kata melodi, tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi!! saya mengucapkan selamat tahun baru 2011!!!


hahahaha!! siap bunga api lagi kan.. pom.. pom.. pom..!! meletopp tak?? nak bom??


so aku pun verangan lah sempena tahun baru neh.. aku memanjat bukit untuk menikmati keindahan alam.. gituhhh!! kalau orang lain mendaki gunung tinggi2 aku panjat bukit pun jadilah.. inilah gambar bukit broga.. bukit ni sebenarnya taklah glamor sgt dulu.. tibe2 je jadi glamor.. sebab ape?? biarlah rahsia... malas aku nak cerita~


jadi diharapkan semoga azam baru kita semua akan tercapai.. bagi mereka yang mana belum tercapai azam tuh, ape kata korang lupakan je.. boleh?? hahahahah!! sambung jelar azam tu ketahun baru.. dan pastikan usaha yang lebih agar semuanya tercapai.. amin..


ok selamat tahun baru.. nanti aku menulis lagi entry seterusnya di tahun baru!! heheheh.. jumpa tahun depan ok! bye semua.. muah!! muah!!


No comments: