Nak Hadiah Tahun Baru!!

waaaa!!! entry kali ni pasal tahun baru lagi!! da nak tahun baru da.. da besar pun kan... sape yang makin mengecil tuh baik g cek.. sebab semakin ari sepatutnya kita makin besar.. orang diet pun membesar gak! cepat besar cepat g sekolah *ayat mase kecik dulu..
hurmmm, krismas da lepas.. tapi aku tak dapat adiah pun?? mane adiah nyer.. nak jugak!!


penat lah jugak aku menunggu santa arituh.. sampai tertido.. hehehehe.. dulu2 mase kecik berangan nak tunggu santa.. anta adiah.. naik ruse terbang lagi.. ala2 citer barbie.. sekarang pun aku masih berangan macam tuh.. dan masih meminati citer barbie!! hahahah!!




aku pun menggigihkan diri untuk menggantungkan stoking kat umah.. puas aku pilih stoking.. semuanya tidak layak untuk digantung.. nanti tak pasal2 pitam santa terbau stoking aku.. hahahah.. patutlah aku tak dapat adiah..




tapi jangan la korang kejikan stoking aku tuh.. aku da cek.. tak berbau.. siriyesss tak berbau.. wangi lah!! aku dah buat saringan beberapa kali untuk memastikan piawai bau yang dibenarkan.. so memang stoking aku da lulus dalam ujian bau tuh!!


sampai akhirnya aku tak dapat pun adiah dari mane2 pihak.. kecewa?? taklah.. mane ade.. adiah krismas tuh untuk budak2 kecik jer.. dan bagi rakan2 lain.. merry krismas!!  tapi kalau korang takde adiah pun.. dapat bagi cucur pun okeyh!! sejuk2 ni dapat makan cucur mesti meriah kan?? 


heheh inilah cucur.. kegemaran aku dan rakan2 opis.. tambah sedap kalau makan sambil dicecah gosip.. hahahahah!!



 wokeyh!! selamat tahun baru semua!! saje je aku nak tulis2 ni.. nak g makan jap!!daaaa.

No comments: