Da Nak 2011 Ker??


waahhh serabutnya beberapa ari nih.. messy.. messy.. macam2 benda berlaku.. sampai aku rase macam nak botakkan kepala je.. tapi nnt tak cantekk pulak.. (cantik ke aku??) cantikk la jugak.. hahaha 


uikss tahun baru da tiba.. mesti bersiap2 dengan azam baru ni.. tinggi bak gunung. hurmm gunung ape?? gunung ape2 jelarkan.. malas nak pikir.. hurm yang penting azam aku adalah untuk mengupdatekan diri dengan suasana baru.. hehehe.. tunggu jelar kan!! kawen?? no.. no.. no..

tapi kan.. perjalanan ni panjang lagi.. banyak lagi kene tempuh.. mungkin ade jalan2 lurah ke.. mungkin ade selekoh tajam ke.. tapi tu biasa lah.. da namanya kehidupan.. sabar jelar nak.. tapi azam baru pasti digenggam!! akan digapai tangan sendiri!! semangat!! BANZAI!!!


ehh.. azam baru ni biasanya bersemangat sikit!! heheheh.. maklumlah tahun baru.. tapi takut hangat2 tahi kuceng pulak.. eh, kuceng?? sori kuceng... hihihihihi.. takpe..at least ade gak azam kan.. baru ade motivasi.. moga2 azam baru ni berjaya dicapai..


tetapi yang PENTING!!! mesti tahun baru ni akan busy kan.. itu da kompem!! mesti meja aku yang "kemas" itu akan kembali "kemas" lagi.. hahahaha.. da nama pun keje kan.. biaselah.. show ader?? ader.. pertandingan ader?? pun ader.. nasyid ader? pun ader jugak!! mengumpat ader?? eh, entahlah.. hahahah!


WUTEVA.. yang aku tau.. tahun baru ni aku nak bungkus!! bukan bungkus ape.. aku nak pindah umah.. so byk lah jugak barang2 yang aku kene kemas.. bawak diri ke tempat baru.. ecececehh!! aku nak sewa uma lain.. tapi sape aku nak lantik untuk kemaskan barang aku yang banyak ituh?? sape yang sudi?? 


part yang paling aku tunggu tahun baru ni ialah.. HOLIDAY!!!! aku da rancang tahun 2011 adelah tahun untuk aku simpan masa untuk bercuti.. maklumlah cuti tahun ni kene reject!! so aktiviti percutian terpaksa ditunda ke tahun hadapan.. apelagi.. tak lama lagi sibuk la entry aku dengan peta dan pakej2 percutian.. sabar jelar ye!!


Apapun, bagi anda.. silalah berazam.. untuk kita sama2 meningkatkan prestasi diri.. di dunia dan akhirat.. semoga semunya berjalan lancar!! amin..

No comments: