Ahaii.. Hitam + Pink!!



malam ni saya ade satu majlis.. jadi sekarang sy sedang tunggu untuk pergi ke tempat kejadian bagi sesi raptai persembahan.. huhu agak blurr sikit sebab tempat yang tak memberansangkan kot.. maklumlah dewan biasa je.. eh!!tercarut pulak..

malam ni saya tidak dikategorikan dalam apa2 percalonan pon.. sebab saya da tarik diri dari bertanding *vouge sangat!! bagilah adik2 baru nak naik pulak masuk bertanding.. haha.. ok tukar mood siriyes.. =.= saya datang malam ni sebagai pencacai je.. makan2 kejap lepas tu balik la.. yang penting dapat bersama rakan sejabatan meraikan mereka2 yang berjaya.. selain melihat persembahan dari setiap unit2..

cuma yang memenatkan bila tiba2 majlis ni bertema.. nak tau tema ape?? bukan tema air macam AJL tu.. ni tema warna.. hah?? yesss tema warna.. da la warna pink dan hitam!! eerrrr~ bukanlah saya nak kutuk pasal pemberi idea tema tu.. cuma rasanya agak tak kena.. I Don't Have An Idea Of My Own But I Know That I Don't Like Yours.. haha sgt seperti majlis kahwin.. sesuailah kalau dewan tu pon dihias dgn kain2 dewan orang kawen je.. *teringat mase sekolah2 dulu suka sangat buat tema2 warna ni.. maklumlah zaman budak2 dulu idea belum berkembang lagi.. adik2 sangat! 


jadi untuk keselamatan, saya cuma akan menyarungkan pakaian kebanggaan saya yang takkan lapuk dek zaman iaitu baju melayu dan bersongket warna pink + songkok hitam.. boleh la kan :) okbai!





P/S: FASHION IS ALWAYS CHANGING, SLIGHTLY ELUSIVE, EXTREMELY SEDUCTIVE. :) 



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

2 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

confirm jambu giler ar ko bro:)

mieza said...

baju melayu pn ok what..