Kimie's Birthday N Housewarming!!


kisahnya bermula bila ade sorang kawan aku ni telah menyambut ulang tahun kelahiran dia dan abangnya.. seronok kan adik beradik sambut birthday sama.. bukan kembar tapi adik beradik je.. eh! jimat budjet.. tambahan pulak mereka ni baru pindah masuk rumah baru.. so lagilah bagus buat majlis macam ni..  eh! pindah rumah baru lagik.. hahaha.. sebenarnya pindah da lama.. saje nak buat lambat2.. tapi bagus sebab senang kawan2 nak datang terjah!!

sebenarnya dalam majlis ni banyak gila makanan tau.. aku sendiri pon tak sempat nak ambil gambar makanan sebab perut aku pon dah menghalang pemandangan aku sendiri.. heheheh.. tapi seriyess banyak!! semua yang datang bawak lagi makanan.. dari kuih2 tradisional hingga lah kuih moden ala barat pon ader!! hah hadapp la korang makan!!

aku suka majlis ni dengan tema headgear!! so ko pakai lah ape2 sajer atas kepala pon boleh.. nak datang bertopi keledar pon boleh.. asal ade!! anda akan dijemput masuk.. rumah yang kemas dan simple.. tambahan juga pemilik rumah yang memang bersifat ringkas so segalanya ringkas!! ceeettt!! pandai je aku nak komen orang eh!! =)
















Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: