Da Takde Keje!! Merayap Rumah Orang!!


ini kes aku pergi merayap rumah orang.. makan.. tido.. masak segala bagai.. da macam bibik je aku kat umah tuh.. eh!! hahahahah seronok la main masak2 rumah orang.. lagipon dari buat aktiviti yang tak berfaedah tu, baik main masak2 kan!! kenyang jugak perut!! sokong!!!

terima kasih pada semua rakan2 yang terlibat dan tuan rumah yang sebenarnya master chef arituh.. aku ni bibik yang membantu sajorrkk!! hahahaha tapi seolah2 aku lah master chef kat situh kan!! angkat bakul sendiri pulak.. kakakakaka!


kebetulan pulak member aku ni baru pindah ke putrajaya ni.. so kononnya nak meraikan bersama rakan2 lain.. bagus ade member macam ni..!! sebab tu kami semua tak kisah tido di ruamg tamu beramai2.. eh!! jangan orang datang rumah, kau sibuk nak layan FB sudah!! hahaha.. 

da takde keje lain melepak alamanda.. isi perut bagai pergi pulak tasik.. bermain2 air.. nasiblah tak terjun dalam tasik tuh.. memasing da macam pelampung da kan!! hiks!! ^_^












Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: