Kesian Aku Tengok Kaw!!


sejak bulan puasa ni aku sering lupakan dia.. terpinggir tanpa ditegur, dijeling malah disentuh sekalipun.. malas aku nak layan.. bukan aku da kekwat tapi aku dan dia terperangkap antara ruang dan masa.. hubungan erat yang dijalinkan selama ini tidak manis jika diteruskan dibulan mulia (ramadhan) ini.. aku taknak orang duk mengata kami.. aku taknak masyarakat memandang serong pada aku.. nanti aku jugak yang disalahkan.. aku jugak yang dikeji, diumpat.. maafkan aku terpaksa buat keputusan macam ni..

mungkin lah kau terasa hati or kecik ati dengan aku.. tapi aku peduli apa?? sape kau nak sentap dengan aku kan!!.. hahahaha itulah nasib.. nanti da lepas raye kita bermesra kembali ya.. aku janji kita akan bertemu setiap hari seperti sebelum ni.. ok.. kesian aku tengok kaw.. cawan nescafe aku!! setiap pagi aku guna kau sebelum ni.. huhu okbai!



P/S: MALAM2 MINUM AIR KOSONG JE!! 

Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: