Nescafe!! Meh Sini Sikit!!


beberaapa ari ni aku duk mengadap lah bebudak sekolah sampai aku pon da jadi macam budak sekolah. berlengas aku!! aku kena siapkan mereka untuk satu pertandingan zapin.. so agak sukar kerana mereka ni bukannya pernah menari.. jadi adalah satu tugasan yang sangat mencabar untk melenturkan buluh2 ini.. kerana mereka bukan lagi rebung ya!!

setiap hari aku ditemani seorang rakan sekerja akan gigih mengambil masa satu jam untuk sampai ke tempat aku mengajar tuh.. bayangkan setiap hari.. dengan program yang berlambak dalam pada masa yang sama aku jugak kena siapakan satu tarian era 60an di UPSI ni.. 

haishh.. zapin.. 60an... kalau buat zapin 60an boleh tak?? hahahahahaha.. oklah aku penat nak tulis banyak2.. nanti bukan kaki je yang penat jari jemari tangan pun penat jugak.. okbai... meh sini nescafe bagi aku!! mata ni da bertongkat.. 



 P/S: KEGIGIHAN BERTERUSAN :)  


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

1 comment:

..hizamirahim.. said...

nescafe is my feveret!