Siapa Peminat Ramlee Awang Murshid??


jika ditanya soalan begitu kat aku sudah pasti akulah orang yang cepat angkat tangan dan berkata ÿa, saya peminat beliau.." hehehehe :)

pertama kali aku membaca novel beliau ketika di tingkatan lima.. sewaktu itu novel berjudul Tombiruo.. bukan sekali aku membaca malah diulang untuk beberapa kali.. huhu membaca novel karya Ramlee Awang Murshid seolah membawa jiwa aku masuk ke alam fantasi naskah yang dihasilkan.. terpisah sebentar dari dunia nyata.. begitulah kehebatan novel beliau.. sekali membacanya pasti korang akan terjerat untuk menghabiskannya!! =.=




aku baru je menambah lagi koleksi novel untuk simpanan.. sayang sgt dgn koleksi yg aku ader!! dan sekarang da ada lagi satu novel trio yang beliau keluarkan.. da keluar satu: aku nak tunggu tiga2 tu ade baru nak beli!!:P





P/S: SUKA MEMBACA NOVEL THRILLER, DAN BENCI NOVEL JIWANG!!  >,<





Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

3 comments:

MyraRahim said...

pergh, minat betul yer denga ramlee awang mursyid tu. huhu.

azrinrais said...

rayyan fantasi best jgk zul...mcm ada sambungannya slps ini

[fArAh aLiAs] said...

saya3!! saya sangat suka novel ramlee awang mursyid. ungu karmila, mikhail, cinta sang ratu, bagaikn putri, hijab sangpencinta, rayyan fantasi jugaaa.. hehehee..