Membelah Samudera Meredah Gunung!!



ini cuma sebahagian kisah cinta aku di sabah.. negeri di bawah bayu.. baru aku sedar kenapa negeri ini dibawah bayu.. seawal pagi sehingga terbenamnya matahari.. sedetik tidak aku bazirkan untuk mengabadikan kisah ini di dalam memori.. ewah!!! ayat piutis pulak!! hahahahaha matilah!! =.=

nah tengoklah gambar yang tak berapa nak cun dari sabah.. nak gambar cun tunggu jelar aku upload lain kali.. dari kota kinabalu aku pergi ke pulau manukan.. dari pulau ke kinabalu park!! kundasang tanah tinggi.. dari air terjun ke kolam air panas.. lengkap pakej kali neh!! ngantok giler skrg plus badan pun sangat penat.. nak tido awal.. nite!! 










P/S: BIG HEART AND SPECIAL THANKS TO RASHID SEBAB KORBANKAN MASA MEMBAWA AKU DAN RAKAN2 BERJALAN SEKITAR SABAH.. IKOT KATA HATI JE.. KUNDASANG DIHATI!!



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: