Topup Hubungan Saudara!!


ADIK: uiks, nanti tlg msok kan topup kita ae..

RYU: orait..

ADIK: ok, tq

RYU: welcome *celcom service sgt!!


beginilah yang selalu aku buat.. memasukkan topup untuk adik lelaki aku.. memandangkan adik aku sorang tu je yang ader.. sape lagi nak tolong topupkan dia.. lagipun bukan lah aku ni selalu jumpa dia.. jarang aku balik kampung jumpa dia.. dia kat pahang masih belajar di matrik gambang.. hurmm tak lama lagi dia abeslah tuh!!

walaupun nampak kecil pertolongan aku pada dia.. cuma yang nak aku nak cakap kat sini sebenarnya hubungan persaudaraan antara kita umat manusia ini tidak boleh diganti atau ditambah nilai.. 

kerana sesebuah hubungan silatulrahim itu adalah perhubungan yang telah diciptakan oleh Allah untuk manusia! bukan bersifat kebendaan atau apa pun.. 




P/S: BIAR HENPON MURAH ASALKAN ADE KREDIT.. =.=



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

1 comment:

xazryx said...

aku henpon je mahal tp kredit xde .HAHA .