Aku Dan Sendirian

Pagi2 arini aku sendirian di kamar.. masa untuk mengemas.. segala barang da aku buang.. yang tinggal cuma tengku ferhad, alex, dino, encik kacang, momoe dengan pingkoe je, (tu semua patung2 aku).. yang lain buang!! takkan nak simpan lama2.. bukan dihargaipun.. sape nak bagi anugerah kat aku penyimpan barang2 terbaik.. atau pengumpul barang paling setia.. tak de!!

so kalau sesape nak amek pun boleh.. kalau la jumpa erk! antara barang yang da aku campak ialah, patung seramik hitam putih, tiket ke pesta pulau pinang, lukisan yang baru je buat, beruang kecik dan kad kecik yang memang da lama wujud kat bilik tuh! selain tuh termasuklah kaki untuk membuat lukisan.. aksesori seperti cincin dan rantai segala bagai.. baju2 lama yang da tak tau nak bagi sape.. dan beberapa barang lain lagi..

so, da buang segala baru nampak fresh hidup ni.. maklumlah tak lama lagi aku pun nak pindah ke rumah lain da.. takkan nak angkut segala benda pulak.. baik buang sikit2!..

malas nak pikir.. so marilah mengemas!! kepada anda semua, ari ahad tuh kalau takde ape nak buat baiklah korang mengemas jugak!!



P/S : SELAMAT HARI AHAD!! LUPAKAN YANG LAIN!! GO RYU GO!! \(^_^)/



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: