Ragam Mereka Berdua!!

takde ape pun aku nak tulis.. cuma malam tadi berkesempatan untuk merakam aksi dua ekor kure2 aku neh! hunny dan doney yang semakin ligat berkepak2 kat dalam akuarium..

huhu.. doney seperti biasa masih lagi cool dan malu2.. memang kure2 pemalu kot!! hahahah.. tapi sekor lagik neh ya ampun nakal betul.. tak reti duduk diam. kalau boleh aku lepaskan.. habis setiap sudut dia explore kot! hunny yang nakal.. 


ini doney.. si jantan yang cool.. control macho agaknya! dia malu pada kamera!

ini pulak hunny yang memang nakal.. aktif!! dia pulak tak tau malu!!

cuba korang tengok ape yang hunny nak buat??
mula2 hunny pergi kat tepi batu tuh!!...

korang tengok la sendirik si hunny neh!! memanjat batu!!

gigih kan!?? penat aku gelak tengok hunny!!

tadaaa!! akhirnya dia berjaya memanjat okeyh!! 

hah!! inilah dia kisah dua ekor kure2 aku!! hunny vs doney!!

hahahah so sekian saje kisah mereka berdua!! harap anda juga sihat dan gembira okeyh!! senyum!! :)



P/S: SENYUM TU RAHSIA AWET MUDA LAH!! JOM AMALKAN.. HIHIHI :)




Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: