Itukah Dan Sebenarnya.. Jalan masih Jauh..


Semalam Cuma Melihat


Awan Yang Dikepal Menjadi Gula Kapas


Ada Sungai Mengalir.. Tertawa Melihat Bunga..


Sambil Berjalan Bertanyaku Pada Malaikat


Dimana Letaknya Syurga


Kenapa Diam Saja??


Ya Sudah.. Biarkan..


Hari Ini Aku Lihat Tiada Lagi Awan


Yang Tinggal Cuma Sarang Labah2 di Langit


Makin Hitam.. Kotor Bersisa Tangan Jahat!!


Aku Benci.. Kemana Warna Pelangi Dulu..


Sudah Dicuri Atau Dibawa Pari-pari..??


Ya Sudah, Biarkan..


Makin Lewat.. Makin Sejuk..


Mata Mahu Tertutup..


Aku Berjalan Atas Ulat..


 Mengigit Dagingnya Sendiri..


Busuk..!!


Bagaimana Mahu Terus Berjalan??


Rumah Masih Jauh..


Ada Orang Kepala Binatang Jauh di ujung Jalan..


Ada Pokok Tidak Berdaun Menangis Tanpa Airmata


Aku Jerit ..!! Tapi Kosong..


Ya Sudah.. Biarkan..


Esok Harus Terus..


Jalan Pulang Ada..


Cuma Masih Jauh..





AKU SAJE2 NAK TULIS MENDA NEH! HURM.. HARAP SEMUANYA AKAN BERMULA LEBIH BAIK!! SETIAP YANG DATANG HARUS DINIKMATI DAN DISYUKURI BERSAMA.. GIGIH!!


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: