Meh Cium Sket!!

baru2 neh aku berjaya mewangikan diri dengan menambah koleksi wangian aku.. haha lepas neh kalau aku masih berbau hangit tuh adalah mustahil sebab aku tak pernah pun berbau begituh sebelum ni!! yakin!! hahahah.. ade beberapa faktor yang menyebabkan aku nak beli wangian neh!!


so aku beli D&G yang memang da lama aku intai.. baru je ade kesempatan nak beli.. jadi lepas neh bertukar2 bau la aku setiap ari.. heheheh.. bukan ape, aku sangat tidak selesa dengan bau rokok.. bau asap rokok adelah bau yang paling aku tak selesa.. caner tuh?? sape nak jawab?? perokok sila respon.. 


selain tu bau2 ketiak manusia yang hangit pun punca kenapa aku membeli wangian neh!! ade gak awek yang cun tapi bila dekat2 berbau.. alamak!! reject!! tettt.. kadang2 perempuan neh ade yang pakai tudung seminggu tak basuh!! so, baunya itu sungguh syahdu lah kalau dekat2.. tapi tak semualah perempuan macam tuh!!


ape2pun, meh kita wangi2.. mwah!! mwah!! wangeee :)





Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

2 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

nak semua bley?

Ryu Hazmie said...

boleyh je!