Teman Baru

Haii semua.. wahh agak lama saya diam.. bukan sebab pergi bercuti atau sentap dengan sesapa.. tapi agak busy kebelakangan ni.. hah busy?? busy ke saya??

saya ade cerita kan sebelum ni saya ade anjurkan bengkel zapin!? so, saya bersyukur kerana bengkel itu telah berjaya dijalankan dengan jayanya.. seronok tengok semua enjoy malam penutupan tuh!! kalian hebat!!

selain itu, saya busy membuat kerja2 sampingan. yelar busy sebagai agen perumahan.. hahahah.. biar betul!? taklah.. tapi agak pelik sebab sejak kebelakangan neh ade beberapa kawan2 saya sibuk mencari rumah! ape kes?? ade yang nak sambung study la.. nak keje tempat baru lah.. nak praktikal lah.. nak kawen pun ader gak! so topik yang hangat saya dengar sejak kebelangan ni adelah dimana nak cari rumah!!

cerita tentang rumah. ade sepasang kapel ni pun baru masuk umah baru gak.. kapel yang  saya maksudkan ialah sepasang kure2 yang baru je saya beli.. mereka sangat comel, kiut, nakal, kuat makan tapi pemalu!! namanya ialah Hunny dan Doney!! so, takdelah saya sunyi sangat sekarang! ade gak teman dikala kesunyian..

Comel tak nama tuh!??
Doney nakal, Hunny pemalu :)

P/S : raya cina bersama Hunny dan Doney di Johor Bahru!! Jom turun selatan!!


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

2 comments:

DanieL AdiE said...

wah..comel!!

Ryu Hazmie said...

memang comel dan nakal!!