Aku Dan Diriku

takde ape pun aku nak mengarut sebenarnya.. aku baru berkesempatan untuk on9 arini.. esok aku da busy dengan Bengkel tarian Zapin 2011. aku tak menari.. sebab aku tak pandai.. aku nak tgk dorang lain je menari.. huhu aku sorang2 sekarang ni.. semua yang lain pergi program luar.. tinggal aku sorang untuk bertugas esok. kalau la....  hurmmm takpelah :) lupakan je ryu.....

aku nak kongsi sikit cerita tentang satu program yang baru je aku join baru2 ni.. majlis malam anugerah kualiti HEP!! ooo giler lah semua orang yang datang malam tuh da macam nak pergi tengok anugerah skrin!! hahahaha.. tapi yang paling best aku dapat adiah coklat!! sebab ape?? sebab aku bertuah malam tuh!! hihihi.. 

dengan tema warna biru putih, aku pun gigih lah mengayakan apa yang patut.. kalau ikutkan nak je aku pakai underwear je.. tapi takut aku diterkam pulak.. ahaahhak! so tengok jelar gambar2 yang ade neh!!

amacam ok tak?? =.=

inilah teman aku malam tuh!! kay azrin musa :)

dan aku bertuah kerana dapat coklat!!

bersama rakan2.. hurmm..

hahahha meriah tol!!




p/s : lepas ni nak pakai baju yang ade kepak angel pulak :P


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

1 comment:

Haziq Yaacob said...

baju kepak angel?? mmg style habis laa :D