Sendiri Lagi

Sape faham tentang gambar dibawah??





huhu setiap orang punya penilaian yang bebeza.. 

alang2 da cerita tentang gambar neh.. aku ade beberapa gambar yang aku da buang.. (moteep sangat aku letak gambar neh kan..)ok sambung citer : gambar yang aku simpan sekian lama tu tak perlu simpan lagi kot.. semua da tinggal kenangan. ade orang cakap, jangan buang gambar semua tu kenangan.. tapi biarlah.. aku tak mau kenang lagi.. yang lepas tuh biarkan ia berlalu..

aku jugak da buang semua lukisan yang aku buat.. potret wajah seseorang yang menggunakan pensil. sebenarnya lukisan tuh aku buat untuk diberi pada dia.. tapi sekarang da takde lagi.. ceettt!! orang kesayangan da berbahagia dengan insan lain.. wwowowowowowo syahdu giler!! hahaha poyosss~

yelar yang lepas jangan dikenang.. walaupun sebenarnya lukisan tuh comot sikit sebab ade kesan air milo tumpah.. hehehe.. aku simpan gak! tapi sekarang ni semua tuh tak perlu lah.. aku malas nak simpan lagi.. buang je.. next time mungkin aku lukis gambar lain pulak.. sape tau kan!! :p

so berbekalkan tahap kerajinan yang tinggi aku telah membuang hampir 5kg berat kertas2 lukisan yang pernah aku buat.. yang menariknya, koleksi itu tak pernah pun aku tunjukkan pada sesiapa. antara yang aku lukis ialah wajah artis tempatan dan luar negara, wajah insan istimewa, gambar bunga, daun, rama2, hamster, pokok, kucing, beberapa haiwan lain dan banyak lagi..

aku terfikir gak, kalau jual neh boleh dapat beriban-riban.. tapi malaslah.. semua yang aku lukis tuh ade cerita tersendiri.. cuma sekarang cerita tu da tak perlu lagi.. ingat dalam otak je.. heheheheheh.. daaa~



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

2 comments:

yetNaza said...

alololo.. sedihnye~~

Ryu Hazmie said...

MOOTEEPP LAH YET! :P