Seharum Bunga Yang Menggoda

seram tak?? tibbberrr jahhh!! hahahah.. tajuk entri kali ni diambil dari lirik lagu pulangkan, misha omar.. sebab ape aku pilih tajuk tuh : suka ati akulah, blog aku kan.. tak suka sila jangan bace.. hahahahha :p saje je aku nak tulis2.. takde ape yang penting pun.. cuma bila cerita tentang wanginya bau bunga, seperti semua maklum bahawa bunga bila da lama akan layu, kering dan tiada lagi bau.. dan kita pun akan buang..


begitu juga dengan manusia nih di ibaratkan.. jika pentingya sudah tiada maka terbiarlah dia tidak dipedulikan oleh sesiapa.. sape boleh tangkap apa yang aku maksudkan?? sape tak dapat maksud aku?? pegi blajar lagi!! bayangkan jika diri kita diperlakukan seperti itu suatu hari nanti.. jika da pernah kena, adakah kita sanggup nak buat orang lain macam tuh?? fikir2kan..


ape2 pun baik kita senyum je.. ingatan saya pada rakan2 buatlah baik sesama insan.. kita di dunia ni hanya sementara :) nikmati hidup ini dengan keberkatan ~senyum

Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

1 comment:

@reltzsensei said...

mamat bunge ek..hik3...