Sape Budak Tuh??

sape dia neh?? aku pun tak tau.. ntah sape ntah!! hahahahah.. budak hingusan mane ntah aku kutip tibeerr jahh ader kat komputer aku neh gambar2 dia.. berlambak pulak tuh!! ade hati lagi cakap gambar dia takde!! (itulah luahan hati empunya badan

tapi hakikat yang sebenarnya dia adalah suhaimi bin ismadi yang merupakan kenalan aku yang paling rapat sejak tahun lepas.. hah tahun lepas?? kenapa tahun lepas?? yelar sebab aku malas nak kata 2 tahun lepas atau 3 tahun lepas atau apa sajerr!! suka ati lar kan.. dia juga dikenali sebagai shumi.. cumi cumi.. sejenis sotong.. atau apa saja! hahaha caruutt!!!

aku saje menulis tentang dia sebab dia adalah orang yang paling jahat aku pernah kenal!! sebab dia buat aku rase sedih nak berpisah sebab dia nak nak blah dari UPSI neh! dia sama macam suiz (nanti aku cerita pasal suiz pulak) semua jahat kat aku sebab aku tak pernah rasa selesa dengan org2 lain.. aku tak pernah nak rahsiakan ape2 dengan dia.. aku selalu bersifat terbuka dengan dia.. aku gak tak malu nak cakap aku memang sayang kat dia!! voleyh!!?? 

yelar dia neh banyak tolong aku.. bukan sikit.. dari hal kerja sampai lah masalah peribadi.. dari waktu aku hepi sampai aku down!! walaupun dia agak tingtong, tapi tu lar yang aku suka!! dia juga merangkap penyimpan mohor besar segala rahsia2 aku.. segala luahan aku dan segala ape yang aku rase!! sebab dia sentiasa ade.. :p


mase besday tema keriangan kanak2..

hahahah.. sama kan!?

lepas neh ade lagik ke aku nak sambut besday dia?? erk!

dulu masa mula kenal dia ni, sangatlah pendiam.. mase dia nak balik dari opis siap cakap lagi.. "en zul boleh ke saya balik umah ni?? betul ke encik pukul lima da boleh balik??" ayat tuh aku tak boleh lupa!!! siriyess aku takkan lupa kat dia.. tapi sebenarnya sekarang dia lah orang yang paling berani mencaras cakap aku!! huh!! sape ntah yang ajar.. mulut dia da macam pop corn sgt kalau membebel.. :p tambah2 kalau dia melatah!! ooppss!!

dia sangat kuat berangan.. hahaha!!

walaupun kadang2 dia agak bernasib malang!!

dia akan kalut kalau ade masalah!!! 

yang ditandakan kat badan dia tuh sebenarnya kesan najis burung!!

dia jugak suka bajet dirinya comel dalam gambar!! oo emm jiiee

aku jugaklah yang banyak buli dia.. hampir setiap ari aku akan kacau dia!! ooommmggg lepas ni macam mane aku nak buat.. sape plak aku nak kacau.. sape nak jadi kawan aku?? haiiyyooo~ ayat sebentar tadi adalah ayat nak cover je.. padahal dia lah yang buli aku! (percaya tak) betul, nampak je pendek dia neh!! tapi jahat okeyh!! :p so aku nak balas dendam dengan menyiarkan gambar2 dia yang jahat ini!! hahahaha!! nasib baik gambar baju kebaya tuh aku tak letak ooppsss~

beliau selalu menjadi model aku!!

ini fesyen musim sejuk tahun lepas!!

rekaan ini mendapat tempat dan berjaya menembusi pasaran eropah!!

ini pula hiasan kepala khas untuk lelaki yang ingin ke pejabat!!

kelihatan hebat bukan!??

hah, satu yang istimewa tentang beliau ialah akan temankan aku pergi kl!!


dari kisah2 cinta dia pulak, aku rase tak banyak yang aku tolong.. setakat memberi pandangan jujur aku tu adelah.. yang penting aku tak suka sebab dia neh mudah tol down kalau ditimpa masalah!! caner lah kalau dia nanti berhadapan dengan masalah yang lagi besar?? erk pitam aku rase!! aku doakan kebaikkan untuk dia jer!!

rahsia aku jugak banyak kat dia!!




eeeii abaikan perut aku kat belakang tuh!! sila fokus pada misai dia!!


dia suka nescafe panas dengan teh panas!!!

dia suka spek mata!!

aku tak kesah orang nak cakap kami ni adek beradik ke aper!! 


dia ade awek!! dalam beg tuh ade barang utk awek dia hahaha!!



wajah beliau ketika merajuk!!

hahahahha tak boleh blah!!

heh sape yang dengar dia membebel mesti akan pekak!!


hahahahah.. tdo jelar!!


tido lagik!!

pastu karoks!!!



hobi dia korek idung sampai keluar bulu hidung!!

Tidor di siang hari dan waktu petang sampai malam!!

bajet gagah!!

hobi dia tgk muvee sampai tak mandi2!!


hahahahah comel!

jadi kepada sahabatku.. jika ini titipan terakhir aku, maafkanlah segala khilaf ok! teruskan perjuangan anda sehingga berjaya!! lain masa kita berbicara!! daaa~ nanti aku ceritakan tentang member aku lagi sorang ni.. panas!!

p/s : bila lah mamat neh nak kawen?? jemput aku ke tak erk!



Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

1 comment:

LuMos mAXimA said...

cumi2 yg ting tong!..
eh! i ade bju kebaya yg dia pakai! ekekkee...
tetibe rindu kat atok ni!