Hadiah Besday Or Hadiah Tahun baru!??

Hah!!! kembali lagi.. kali ni aku nak cerita sket.. memandangkan besday aku arituh.. dululah.. ala.. da lama pun.. da lupa la tuh! ok ape2 jelar.. memandangkan besday aku pada bulan disember yang lalu maka aku pun adelah jugak menerima beberapa adiah dari teman2 istimewa!! sayang korang!! tapi nak dijadikan cerita bila malangnya aku tertinggal hadiah tuh kat umah member aku mase tengah sibuk2 nak balik.. so aku terpaksa suruh member aku simpan selama beberapa ari.. sebelum aku terima semula hadiah tuh bila da masuk tahun baru!!



paling mengejutkan ialah bebudak destar limar dan geng kebudayaan buat keje jahat mase besday ituh!! dorang kenakan aku yer!! takpe besday korang nanti tunggu jelar! huh apepun terima kasih sgt!! sayang korang. wakenabeb!!


aku sangat berterima kasih kepada yang memberikan ucapan, ingatan dan memberikan hadiah.. nak jugak aku ceritakan hal adiah tu.. bukan calang2 hadiah ok!! aku telah mendapat satu kad istimewa berwarna pink yang comel!! bukan setakat kad je yang comel, tetapi aku lebih terpikat pada tulisan yang ditulis pada kad ucapan tuh!! OOO EMMM JIIIEE.. comelnya tulisan tuh!! hahaha 


aku juga mendapat bintang tiga dari seseorang!! i love u lah my gang!! muah! muah! muah!  hahahahaha.. haish malu pulak!! dan aku menerima hadiah katak ijau!! hah katak ijau?? ya katak ijau!! 

apsal lah aku asek dapat katak je kan.. sinonim ke katak dengan hamster??


dan hadiah yang paling saspen dari kawan baik aku yang sibuk berlayar ujung tahun ialah jeng.. jeng.. jeng.. hahahah korang pikirlah sendiri!!



untuk makluman korang.. aku tak kisah apepun.. sebab korang da ade dalam hati aku neh!! da melekat pun.. yang ingat besday ryu arituh ucapan terima kasih je mampu dibalas ya.. semoga kebaikan dibalas untuk anda semua!! terima kasih banyak!!


*terima kasih pada fahril, aruel, zul, emill, destar limar, geng kebudayaan dan ramai lagi yang membuat ucapan pada saya!! sayang kamu!!

Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: