Ali Baba Kemas Harta!!


hahahaha comel tak?? Comel kan aku!!? sape cakap comel sila kembangkan hidung.. sape tak cakap comel sila masukkan jari kedalam lubang hidung! Perasaan sungguh! aku sebenarnya saje nak test pakai tarbus neh!! cambest je bebudak boria pakai.. aku pun nak rase gak!! sebab aku kene kemas studio tari yang sangat berselerak dengan costume dan props untuk FESTKUM dulu.. aiyoo.. da macam ali baba dengan hartanya la pulak!! yang penting aku kena gigih untuk kemas bilik tuh!! kalau korang masuk studio tuh memang korang takkan jumpa jalan keluar!! ahahahah!!

so, gud luck diucapkan kepada diri aku sendiri!! selamat mengemas!! 


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

5 comments:

:N:A:Z:R:U:L:aziz: said...

nampak kamu kt festkum'10

Ryu Hazmie said...

da memang ada :)

:N:A:Z:R:U:L:aziz: said...

tgk kt blog i
de pic with u
nasyid @unimap

:N:A:Z:R:U:L:aziz: said...

btw..
ske tgk topi kecik kt atas kepala2 cikgu time boria ari tu

Ryu Hazmie said...

hahah thanks! saya yang buat topi tuh! da tengok! ;p