Syukur

Syukur Alhamdulillah Masih Diberi kesempatan meniti kehidupan ini.. di lembaran 26 tahun yang memberi seribu azam baru.. tidak seperti orang lain yang akan berazam setiap tahun baru.. aku berazam setiap kali tiba hujung tahun.. sbb di tarikh keramat inilah aku dilahirkan.. 


terima kasih kepada ibu saya Puan ZAHYAN BINTI DAHARI serta ayah saya Encik ELIAS BIN NAIB kerana membesarkan saya, memberi pendidkkan, ilmu dan agama yang menjadi bekal sy di dunia dan akhirat..

sesungguhnya segala kebaikan yang sy buat tidak mampu membalas apa yang telah mereka korbankan untuk saya. sesungguhnya Allah Maha Besar.. setiap yang berlaku ini telah ditakdirkan.. saya bersyukur masih diberi kesempatan menunpang di dunia ini.. diberi nikmat yang tiada tolok bandingnya..


sy bersyukur punya ibu dan ayah.. punya ahli keluarga.. punya rakan2 sekeliling.. punya kerjaya yang halal.. punya rezeki yang murah..


Ku Menatap Dalam Kelam
Tiada Yang Bisa Ku Lihat
Selain Hanya NamaMu..
Ya Allah

Esok Ataukah Nanti
Ampuni Semua SalahKu
Lindungi AKu Dari Segala fitnah





Kau TempatKu Meminta
Kau BeriKu Bahagia
Jadikan AKu Selamanya
Hamba-mu Yang Slalu Bertakwa

AmpuniKu Ya Allah
Yang Sering Melupakan-mu
Saat Kau Limpahkan Karunia-mu
Dalam Sunyi AKu Bersujud


No comments: