Bintang Tiga Bintang


cinta tu kan selalunya diburu setiap orang.. betul ka?? penting ke cinta ni?? cinta yang antara kekasih tuh.. penting ke?? tibe2 terpikir pulak..


kononnya agar harapan menjadi nyata.. dan bukan mimpi yang sia.. tapi ade gak da lama bercinta akhirnya musnah jugak.. da ditakdirkan mungkin.. sabar jelar pada mereka yang pernah kecewa yer..


 sy pun ade tiga bintang yang menjadi lambang keabadian cinta.. hanya saya dan dia yang tau.. tapi tuh suatu masa dulu la.. sekarang tinggal kenangan je.. hahahaha.. 


saya impikan sesuatu yang indah.. saya simpan menjadi satu.. tapi semua impian takkan menjadi nyata.. betul tuh.. dan kita kenalah terima..


 dan hingga akhir nanti.. kita tetap bermain dengan teka terki yang mana tak siapa pun tahu.. sebab semua yang berlaku ni telah ditakdirkan..


cinta ini akan tetap abadi hingga akhir nanti.. boleh ke macam tuh?? tak kot.. sy rela sendiri dari memikirkan.. cinta sy hanya pada diri sendiri kot.. cettt!! tapi kalau da suka kat sape2 nanti.. heheheheh.. diam jelar!!

No comments: