Kisah Atau Cerita

hurm.. bagaimana kehidupan mengajar untuk kita berfikir. Itulah tujuan sebenar blog. Selain untuk berkongsi, kadang-kadang kita mempunyai satu semangat yang berbeza. Agar orang lain dapat menikmati apa yang kita rasakan. Iaitu sebuah pengalaman.


anggap saje hidup ini penuh warna-warna ceria. pasti membuatkan kita bertambah ceria bukan. tidak dinafikan kita akan berhadapan dengan masalah.. namun, jangan sekali kita tenggelam dengan masalah itu.. keluar dan lihatlah ia dari atas.. pasti kelihatan warna-warna indah itu..

setiap insan mempunyai hak untuk menikmati kehidupan ni.. jangan lah sesekali menyekat diri dengan sesuatu yang belum terbukti keupayaan diri.. cabarlah diri untuk menerima kenyataan dan pasti cabaran yang datang dapat diatasi dengan mudah :)



Jadi kita harus menikmati hidup ini sepuasnya. masa yang diberi ini jangan disia-siakan. walaupun dianggap lewat tidak mengapa.. keluarlah dari zon selesa dan mula mencari sesuatu yang lebih baik. cubalah kita berhijrah ya. agar memperoleh sesuatu yang lebih bermakna dalam hidup yang singkat ini :) ENJOY!!


Hehehehe rasa macam best tengok semua manisan ni kan?? :))


No comments: