Takdir, Rezeki, Jodoh Dan Kematian..


As salam.. salam sejahtera.. saya mendoakan segala kebaikkan buat kalian.. sebelum ini sy sempat terbang ke bumi kenyalang.. mengintai kehidupan di sana membuatkan saya terasa tenang.. saya rindukan budaya yang wujud disana sejak sekian lamanya.. dari sejarah kisah kuching sehinggalah kisah dongeng puteri santubong yang menjadikan bumi kenyalang ini terkenal di mata dunia..




kedatangan saya di sana adalah untuk berjumpa dengan seorang teman.. ya pada masa itu beliau adalah teman yang paling saya butuhkan untuk berjumpa.. sehingga kini kenangan sepanjang saya berada di kuching masih segar..





jika diizin tuhan, ingin lagi saya jejak ke sana buat sekian kalinya.. tidak jemu saya melihat warga emas bermukun.. tidak pernah kenyang saya menjamah kek lapis dan pelbagai juadah istimewa disana.. tidak penat saya menjelajahi bumi borneo.. indah dengan alam semulajadinya.. :)


P/S: SIMPAN KENANGAN INDAH, BUANG YANG SUSAH :)

Yes!! We Can Grow Up Together!!

No comments: