Ambil Penyapu.. Buang Habuk.. Kemas Semua!!




Amboi bersepahnya blog saya ni.. da lama rasaya lelaki bersayap tak menitip papan kekunci di sini kan.. rehat panjang.. bukan kemana pun.. ada ja, cuma tak tergerak hati nak menjenguk blog ni.. nampaknya saya kena kemas balik semua yang da serabut ni.. susun kembali apa yang berselerak.. buang semak2 yang da mula tumbuh.. siram balik bunga2 hiasan supaya kembali segar..

tapi sebenarnya ada hikmah saya meninggalkan blog ini seketika.. kerana tak perlu lah saya nak ingatkan perkara2 musibah berlaku sebelum ini.. semua yang berlaku ada hikmahnya kan.. sekarang saya akan terus terbang.. 

untuk makluman semua.. saya akan menerima orang baru dalam masa terdekat ini.. siapakah?? tunggu jelar saya akan maklumkan kepada anda sekalian!! saya sekejap je kat blog ni.. nak kemas2 apa yang patut.. lepas ni entri2 baru akan menyusul..


P/S: BERFIKIR TENTANG TAKDIR ALLAH: INGATLAH RUKUN IMAN KE ENAM IAITU PERCAYA KEPADA QADA' DAN QADA

Yes!! We Can Grow Up Together!!

No comments: