Disember Belum Habis Lagi..

Ade beberapa hari lagi kita akan meninggalkan bulan disember yang merupakan hari terakhir di tahun ini... perlu ke nak bagitau?? Loser.. hahaha sekejap saja lagi kita akan menganjak ke tahun baru.. 2012... waaaaaa!!! teruja!!

ok, satu cerita cukup?? :) ok, baiklah, saya nak tanya siapa pernah mimpikan saya?? nanti belum habis lagi.. saya nak tanya, siapa yang pernah putus cinta?? kalau ade yang pernah putus cinta, saya nak anda sediakan tisu.. ok, orite!! terimalah!! *ok ini cuma selingan je.. sambung balik dibawah.. :p

pada bulan disember saya telah menerima satu kejutan pada hari lahir saya iaitu pada 4 disember yang lalu.. ketika itu baru je penat balik dari kursus yang agak loser sebab macam2 kejadian berlaku ketika kursus itu.. malas nak cerita pasal kejadian disana tapi memang sangat seronok :) terima kasih istimewa kepada rakan2 sejabatan kerana menyambut ulang tahun kelahiran saya ya..

pulang je ke rumah keluar pulak dengan kawan2 lain.. disambut pula dengan kejutan.. walaupon simple tapi memang best!! tambahan pula dengan aksi suprise yang tak berapa nak jadi.. hahahah agak comel! bayangkan dorang sibuk nak menyanyi lagu "happy birthday" tu sampai nyanyian yang agak harmoni tersebut menyebabkan lilin terpadam.. mungkin ketika itu mereka sedang all out untuk menyedapkan nyanyian masing2.. haha so cute la!! mentang2 la semuanya penyanyi.. adesss!

itu pon malas nak bayangkan mereka menyorok dibelakang tirai.. badan berbau dapur.. memasak bihun tomyam.. dan segala nugget serta macam2 lagi.. meja makan tak ubah seperti gerai jualan di hari kantin sekolah.. haha best tol kawan2 cikgu ni.. memang cikgu! ~sayang korang..


P/S: HARI-HARI YANG PENUH DENGAN SENYUM DAN KETAWA





Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: