Aku Dipulaukan Ke Manukan!! Eh!!





hah!!?? aku di pulaukan?? sejak bila aku dipulaukan ni?? ya aku telah dipulaukan oleh kawan2 aku.. sebab dorang semua dah bawak aku pergi pulau.. sebab tu aku dipulaukan ke manukan!! hahahahah.. paham tak?? tak paham sudah.. bace je ape aku tulis!! =.=

aku dan rakan2 segerombolan telah mencemar duli menjejakkan kaki ke pulau manukan.. tapi sempat jugak kami pusing ke pulau gaya.. sebab bot tuh nak amek penumpang kat sana.. so boleh jugaklah kami jalan2 menikmati keindahan pulau di sabah ni!!

tak tau nak cakap ape, aku da macam jakun gile kat pulau ni plus aku gigih nak melegamkan diri.. iaitu nak menghitamkan kulit.. siap beli tanned oil lagik.. tapi hasilnya dalam sebulan je hitam.. pastu jadi warna asal.. korang leh tengok kat pic bawah ni kulit aku menghitam!! best!! balik dari pulau semua orang tegur.. u nampak hitam lah.. so bangga lah aku jawab.. i baru balik bercuti!! cceeeeetttt!!! hahaha.. okbai.























Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: