Jangan Katakan!!



kesempatan berada di taiping tidak dilepaskan begitu sahaja.. sampai je aku di bandar warisan itu terus menuju ke Doli kuew tiow.. yang memang syok di taiping.. sebelah malamnya pulak aku melepak di kuala sepetang untuk menikmati kelazatan mee udang.. ehh udang mee kot.. sebab banyak udang dari mee!!!

siriyes bergerak2 udang dalam perut aku!! tak caya tengok lah gambar dibawah ini.. huh!!! memang tak mampu nak kata apa.. so jangan katakan!! 

kemudian barulah kerja2 berjalan dan melihat jalan diteruskan.. heheheh.. meh berangan lagi!!!

tidak lupa juga sesi karoks bersama peminat, menonton muvee kanak2, melawat penjara (walaupun lalu je) hahahahah.. siriyess taiping best!! banyak tempat menarik.. jika anda photografer ke, koreografer ke, kameragrafer ke dan ape2 gafer pun boleh datang sini!!! manyak syok ooowwhh!!

memang taiping bandar warisan.. tengok je bangunan lama kat sekitar bandar taiping da cukup membuktikan.. selain tasik taiping yang indah dilandskapi oleh tubuhan beratus tahun usianya.. jangan lupa ke bukit larut.. tempat meninjau anak bulan.. dan bagi yang ade anak kecik ke, anak besar ke, mak anak or bapak anak pun boleh lah melawat zoo taiping.. zoo yang paling best di negara indah permai Malaysia ini.. heheheh!!








P/S: LAIN TEMPAT LAIN BUDAYA :) JOM CUTI2 MALAYSIA


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

1 comment:

Zuewairy said...

wow! sedap2~