Nak Beli Rumah!!

Okeyh korang kenal tak sape2 yang ade jual rumah!?? ye aku siriyes nak beli rumah nih!! tak lah besar sangat tapi cukuplah untuk sepasang kapel je.. bukan nak banglo tapi biarlah tumah tuh dipenuhi dengan kasih sayang!! cewah!!! hahahahai!!


haha.. sebenarnya bukan untuk aku rumah tuh.. aku nak beli untuk hunny dan doney!! (kure2 aku tuh!) tak sangka pulak aku mereka tu cepat betul membesar.. nakal betul! tapi aku pun tak sangka aku sgt memanjakan mereka berdua! hikhik :)

tapi siriyes aku nak belikan rumah baru untuk hunny dan doney.. kesian tgk mereka tak dapat berenang2 dengan puas dalam rumah yang sekarang ni.. maklumlah tinggal berdua.. mesti bosan kan.. so adelah baik aku belikan umah yang lebih besar untuk mereka!! aku da tengok ade umah kure2 yang besar dan siap ade pulau kat tengah2 tuh!!  amacam korang jeles tak??

tanpa membuang masa ari sabtu ni jika tiada halangan memang aku rembat lah kat kedai tuh!! so sape2 nak jumpa meh kita ke mid valley sabtuh neh!! hahahahah!! ade satu kedai pets kat situh! memang setiap kali aku pergi mid valley memang tak sah kalau tidak kesana.. hehehehe..

kepada doney dan hunny sabar ye.. nanti kita beli umah baru okeyh!! makan byk2 biar cepat besar!! da besar boleh g sekolah!! erk!??? =.=

P/S : ADE ARTIKEL MNGATAKAN, KURE2 PUN BOLEH MENGALAMI KEGEMUKKAN JIKA TERLEBIH MAKAN!! SO DONEY DAN HUNNY KENA DIET GAK!! :)

Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

1 comment:

yetNaza said...

nk ikut!!! hahahahaa