Huhu Hadap!!

Fuhh.. arini aku rasa sangat bertuah!!  bukan bertuah ape pun.. pagi tadi aku aku bangun secara tiba2 tanpa bunyi alarm.. pastuh aku terus bersiap.. sebab arini aku ade kursus.. jadi aku mesti lah nak kelihatan kemas.. erk!??


sambil aku berjalan tuh aku tibe2 je teringat nak beli brekfast.. dengan yakinnya aku masuk ke restoran tuh.. aku order nasi goreng ayam dengan telur mata dan sedikit ikan bilis goreng.. korang dengar macam meriah je kan menu tuh! tapi seperti tuah yang aku sebutkan tadi rupanya akak tuh bagi aku spesel price.. semua tuh cuma seringgit jer!! siriyess seringitt jer!! hahahahah happy tol aku!!

aku pun tanya lagik akak tuh.. seringgit jawab akak tuh.. malas nak tanya lagi takut tetibe jadik 2 ringgit pulak.. aku pun bukak wallet.. ya ampun memang bertuah lagi sebab dalam wallet aku memang tinggal seringgit je!! adooiiiyaiii!! aku lupa nak cucuk kat atm rupanya.. nasib baik lagik!!

setelah kenyang aku pun pergi ke tempat kursus tuh.. dekat opis gak! sampai je kat tempat kursus tuh empunya penceramah pun sampai gak.. aku duduk dan dia memuji baju aku.. cantik kemeja awak.. saya suka warna purple!! hahahaha kembang tol aku!! makin berbunga lah aku harini.. :) tapi penceramah tuh pun cun jugak!! miss syafinas nama dia.. :p

lupa nak cakap aku sebenarnya pergi kursus skill komunikasi erk  (communication skill) .. jadi dalam kursus tuh aku diminta bercakap.. so ape lagik aku pun membebel la..  seteleh aku berangan jadi mat salleh kejap aku diminta pula untuk menyanyi.. korang nak tau lagu ape aku kena??? nak tau?? hahahahahha

aku kena nyanyi lagu bruno mars!! just the way u are!! hahahahahha!! oh her eyes her eyes.. kejung aku nak nyanyi lagu tuh!! siap sediakan minus one rupanya!! keji punya penceramah!! tapi aku seronok sebab aku tak perlu susah2 nak mengadap nota2 dan dengar ceramah je.. selaulunya kursus yang aku join mesti bosan!!

jadi bagi mereka yang join kursus pada arini mesti bosan mengadap muka aku!! hahah asek aku je kedepan.. sebab aku kena gak berlakon.. iklan taknak merokok lagi beb!! aku tak sangka aku jugak berbakat dalam bidang lakonan!! fuhh!!

P/S : ESOK PERGI JABATAN KEBUDAYAAN DAN KESENIAN NEGARA SEMPENA PROGRAM RTM!! ALANG2 TUH NAK PERGI UJIBAKAT LAH JUGAK :P


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

2 comments:

DanieL AdiE said...

Tahniah..

Kim Nana said...

zhuhe