Aku Menyamar!!??

Yucckkksss!!! Baru arini aku dapat mengabadikan diri dengan blog.. huhu.. perrggh!! busy.. busy.. busy.. kalah perdana menteri.. setiap ari aku kena pergi sana sini.. ewah!! bukan busy ape pun, aku kursus je.. da pulak tuh tetibe je ade exam kat akhir kursus tuh!! sentap aku nak jawab!! yelar mana tau tetibe nak kena exam! nasib baik aku ni pandai menjawab!! hahahahah!! nasiblah wahai tuan pemeriksa.. ko pikirkanlah  jawapan aku tuh!! nak paham apa yang aku sampaikan kena pikir dalam2 baru tau jawapannya!! hehehehe..

kalau aku menyamar jadik orang lain agak2 orang perasan tak??



so aku nak cerita sikit tentang kursus aku tadii.. erk!!?? aku baru je pergi kursus kan minggu lepas.. ade lagik kursus lain.. adoii ape nak buat!! pergi jelar.. aku join satu kursus ni.. memang best!! penceramah dia bagus.. tentang keselamatan dan pertolongan cemas di tempat kerja!! bagus giler kursus ni.. byk input yang aku dapat.. 


selain tu kami banyak membincangkan isu kesihatan dan keselamatan diri.. terutama di tempat kerja lah!! tapi banyak jugak soalan lain yang takde kaitan pun dengan kursus tuh.. da macam pertemuan doktor dengan pesakit pulak!! hah jawab jangan tak jawab!!


tapi paling yang tak boleh blah bila tibe2 je aku dapat satu nama baru mase kursus ni.. ntah ape sebab penceramah tuh da bagi satu nama baik punya untuk aku!! disebabkan aku je yang asek jadi model dalam kursus tuh, maka nama aku yang baru tu pun melekat dan menjadi panggilan nama sepanjang aku berkursus.. ahahahahahah.. tapi aku tak pernah terpikir nama tuh!!

ape puncanya aku dikaitkan dengan budak neh??

korang mesti nak tau kan.. hahahah penceramah tuh panggil aku BEN10!! hahahahha.. lawak sebab aku memang la ade pakai jam ben 10.. tapi takdelah pulak jam tuh boleh buat aku bertukar2.. siap aku picit2 lagi jam tuh sebab nak membuktikan aku bukanlah ben10 sebenarnya!!

aku sebenarnya ultraman.. bukan ben10..
tapi tetap jugak mereka tak percaya dan memanggil aku ben10.. huhu terima ajelar.. jangan dia panggil aku hoi.. hei.. janji senang nak ingat!! wokeyhh!! tu jer motip nak tulis kat blog neh!!

persoalannya: betul ke aku ben 10??

P/S: KALAU BETUL ADE JAM BEN10, AGAK2 KORANG BERAPA HARGA JAM TUH?? =.=


Sekecil Hati Hamster (Ryu Hazmie)

No comments: